Saturday, August 14, 2010

Bebelan Manager (part 1) ..Salam Sesi Baru..



Assalamualaikum w.b.t..Alhamdulillah, kini kita sudah melangkah ke fasa baru dalam pengajian di Universiti Malaya, iaitu bagi sesi 2010/2011..Syukur ke hadrat Allah SWT kerana dgn izinNya, sekali lagi kita kembali ke Universiti Malaya dengan semangat dan azam yg baru bg meneruskan bidang pengajian masing2.

Pelajar tahun pertama kini bergelar pelajar tahun dua, pelajar tahun kedua kini di tahun tiga dan begitulah seterusnya. Tidak lupa juga kepada pelajar2 yg baru mendaftar di Universiti Malaya, selamat datang diucapkan kpd mereka terutamanya kpd semua junior2 warga Kolej Kediaman Kinabalu.

Tahun ini, sekali lg, apabila sesi baru bermula, secara automatiknya, bermula jugalah pembaharuan dlm pengurusan di dalam Kelab Kompang Kinabalu.
Bagi sesi ini, saya Syammil Hakimee bin Jamaludin diberikan amanah utk mnjadi pengurus bagi sesi ini..Terima kasih di atas pemilihan ini. Saya akan buat yg terbaik bagi meningkatkan kualiti pengurusan kelab supaya menjadi lebih baik dgn bantuan semua ahli-ahli yang baru dan bantuan semua ahli senior-senior Kelab Kompang Kinabalu..Insyaallah..

Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pengurus Kelab Kompang Kinabalu sesi lepas (2009/2010) , Muhammad Aizuddin Hashim atas sumbangan-sumbangan beliau kepada kelab yang telah memberi banyak manfaat kepada kelab sendiri. Antaranya ialah membeli set kompang yang baru buat kelab dan mendapatkan khidmat jurulatih, Encik Fauzi bagi membuat persiapan untuk Festival Seni Universiti Malaya (FESENI'10) yg lepas. Alhamdulillah, pasukan kita telah berjaya menduduki kelompok empat terbaik dlm FESENI'10 tersebut setelah tidak berjaya mendapatkan tempat sejak beberapa sesi yg lepas.

Syabas, Din!!!!Syabas juga kepada semua yang terlibat dlm FESENI'10..Insyaallah, sesi ini kita akan membuat persiapan yg lebih rapi untuk memeperbaiki kedudukan kita untuk FESENI yg akan datang.

Harapan saya kepada semua ahli kompang yg senior, diharapkan dapat memberikan tunjuk ajar yg terbaik kpd sema ahli yang baru mendaftar. Sesungguhnya, merekalah pelapis yg akan memperjuangkan seni kompang Kelab Kompang Kinabalu!!(^-^)
Tidak terlambat untuk mengucapkan TERIMA KASIH daripada kami senior2 kepada anda semua kerana memilih seni kompang sebagai platform untuk menjadi mahasiswa/i yg serba boleh.peace!!




Bersama bekas-bekas pengurus, warga kolej dan sahabat-sahabat yg datang memberikan sokongan ketika FESENI'10




Peserta-peserta yang mewakili Kolej Kediaman Kinabalu utk FESENI'10..syabas!!




Pengurus dua generasi


No comments:

Post a Comment